Macam tak percaya la, aku dah boleh kira hari guna jari tangan je skrg ni.. mood utk jadi pengantin semakin teruja ni.. tinggal 8hari lagi aku bakal jadi isteri bagi seorang lelaki yang aku sgt2 sayang.. insyaallah nak hidup seumur hidup dgn dia.. semoga Allah permudahkan semuanya..

sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat, sabtu!

dulu.. aku pernah tertanya2.. dengan siapa agaknya jodoh aku.. dgn siapa agaknya dia sedang bercinta skrg ni, bagaimana aku akan jumpa dgn dia.. mcmana majlis perkahwinan aku nanti.. bertahun2 aku mencari seseorang yg dapat lengkapkan ruang kosong dalam hati ni, dan bila aku jumpa en.kanda, aku mula berangan2 utk miliki hati dia.. utk jadi suri dlm hidup dia.. dan bila sekarang Allah makbulkan doa aku, aku rasa sgt bersyukur..

cinta itu indah.. dan cinta itu hadir utk kita yang tak berhenti untuk mengharap..

tak tau mcmana kehidupan lepas kawin nanti tapi aku harap segalanya dipermudahkan.. semoga rumahtangga aku nanti aman dan bahagia..

ooppppsss.. ending jiwang2 k.. ngantuk pula bila citer jiwa2 ni.. haha..

tadi g shopping kawin lagi.. beli brg2 hantaran.. sgt best sbb aku tak kuar duit.. hikhik.. tq en.kanda.. tu la yg syg syg abg sgt2 ni tau..

tadi tempah kek hantaran n kek utk majlis mkn beradap nanti.. harga ok la dgn kualiti dia.. tempah cheese tart sekali utk letak dlm dulang hantaran.. cheese tart kat kedai tu sedap sgt.. nyumm nyummm.. harus beli lebih ni utk santapan aku gak.. hikhik

beli toiletries en.kanda gak.. kami dah cadang beli apa yg kami betul2 guna.. so brand ikut apa yg en.kanda selalu guna.. so harga quite murah la.. malaysian branded jer.. en.kanda tak suka perfume yg ada alkohol ni so xde perfume utk hantaran kali ni.. aku belikan perfume CK masa tunang hari tu pun dia tak guna.. ermmm, xmo beli perfume lg tau..

beli kemeja n suar utk en.kanda.. en.kanda dh kurus.. dr kemeja saiz XL dh beli saiz L.. huhu.. xmo kurus2 la syg, nnti org jeling2 abg syg ensem sgt.. hahaha..

so tema hantaran ialah.. MESTI GUNA.. hehe..

ok.. sume brg hantaran dah settle.. nak gubah sume la.. tinggal bunga dulang yg masih tak sampai2.. huhuhuhu..

ni lagi satu dugaan.. ermmm, xnak la marah2.. hopefully sampai hari isnin ni.. berniaga internet ni based pada trust n ketepatan masa.. if kita dah janji nak send hari ni, hantarla hari ni gak.. tp jgn la lengah2 smpai setiap hari kena follow up.. nak masuk 2minggu aku tanya psl bunga aku yg tak sampai2.. sejak raya haji dah.. last2 rupanya salah antar n ter'miss' order aku.. ermmm, ikut en.kanda dah mengamuk dah..

akak tu bg diskaun rm50 sbb kesilapan dia lambat antar.. ermmm, asal brg saya selamat sampai cukupla kak.. saya dah tak larat nak tanya akak bila bunga saya nak sampai.. dah ingat nak buat bunga dulang pakai bunga plastik je ni.. (better kalo sesapa yg nak tempah brg kat mana2 vendor di internet ni, make sure korang dpt brg korg tu at least 3week atau 2week BEFORE wedding korang.. kalau tak tension macam aku ni..) nasibla akak tu buat bunga dip mmg cantik n quite murah..

harap2 xde last minute problem pula.. oh hati, tenang2 la yer.. insyaallah doakan sume dipermudahkan..

"oh mama, saya mau kawin...!" =)



This entry was posted on Friday, December 03, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Unknown said...

    insyaAllah semuanya selamat :)

  1. ... on December 4, 2010 at 12:59 PM