Aku tak tau la camner nak story tapi mood mmg rasa bengang gak la.. citer psl fitting baju hari ni.. aku rasa spesifikasi aku cukup lengkap.. baju leher cekak musang pattern jubah labuh, butang dari aras leher hingga pinggang..

hari ni aku g fitting baju.. ok, 1st aku mmg tak mau cerewet.. maknanya aku akan ikut apa yg akak tu rasa baik utk aku dr segi pilihan kain n corak kain lace tu.. aku cuma nak 3 ciri mcm aku dh bgtau dr awal tu..

tapi.. ermmm... mmg memula aku tengok baju tu aku rasa SANGAT TENSION!..

eh, ni ke baju yg aku nak.. nape sume ciri2 yg aku nak ni xde pun..

Kenapa aku rasa aku patut bengang!

1) Akak tu beli baju kebaya lace indonesia yg READY MADE!!
2) Dia kata dia akan outer baju tu utk jadikan dia labuh mcm aku nak.. guna kain chiffon.. letak button mcm aku nak dulu.. ermm.. aku dah rasa ragu2 outcome dia mcmana..
3) Aku cuma ada 5 hari lagi utk majlis aku.. kenapa detail PENTING mcm ni, dia tak nak bgtau aku.. sedangkan dr awal aku dah tanya psl baju aku ni.. arghhhhh!!!
4) Kalau dia buat baju paling simple pun aku terima asalkan dia buat BAJU BARU seperti yg dia janjikan pada aku...
5) Masa aku tunjuk gambar pesen baju yg aku pilih dulu, dia kata dia boleh buat baju mcm tu.. pas raya dia kata dah beli kain utk buat baju aku, tapi kenapa akhirnya jd baju ready made pulak????

jadi aku pilih baju lain..

ermmm... pattern mcmana? entahlah.. tapi lebih baik dari yg asal akak yg akak tu beli ready made td (kalo nak pakai ready made jer, aku dah beli sendiri pun).. dgn color gold yg lebih menyerlah dr asal.. cantik? mmg cantik sbb baju tu baru gak la.. tapi bukan pattern jubah labuh (sgt ralat k..)...

kenapa akak tu tak boleh buat baju aku? sedangkan baju2 lain kat situ aku tengok cantik gak.. ada baju kelabu yg pattern jubah labuh tapi kenapa xboleh buat baju gold aku mcm pattern baju kelabu tu? kenapa kenapa??

ermmmm... aku betul2 xmo marah2... tapi aku betul2 rasa sakit hati.. nasibla baju yg aku baru pilih tadi tu cantik gak dgn lace gold yg sgt menyerlah.. tapi ralat tu mmg la..

harap2 sume ok utk last fitting aku hari jumaat ni..

aduhhhh, janganlah ada problem lagi.. dahla kempunan nak kawin pakai baju idaman..

p/s: tapi baju color turqoise kat situ tu sgt cantik.. ermmm.. pilih utk umah en.kanda pun ok gak.. tapi tapi... kenapa baju lain cantik kak? kenapa baju saya akak wat mcm tu? aduhhh, ntahla.. sakit jiwa aku!!

aku dah kata aku xmo marah2.. tapi aku rasa mcm betul2 nak nangis!!!




This entry was posted on Tuesday, December 07, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comments:

    ♥LyNnDa♥ said...

    elek elek,,,
    xmo mrh,,
    tp x ptot la..
    da lg bp hr jek nie..
    pakai je la bju raya beli kt mat pakistan tu..
    lawa gak

  1. ... on December 7, 2010 at 10:48 PM  
  2. cinta said...

    isskkkhhh, tabook kan budak lin ni.. karate tengkuk dia.. waaachaaaa!!!

    huhuhu, serius sedih ni tau.. tapi xmo fikir sgt psl ni nnti ganggu emosi.. harap2 sume ok la dgn baju yg baru pilih tadi.. huhuhu

  3. ... on December 7, 2010 at 11:00 PM  
  4. Ciksue said...

    sabar yea awk..kita pun rasa sedih skali...moga2 smua baik2 jer k

  5. ... on December 7, 2010 at 11:04 PM  
  6. Ann Ishak said...

    teruklah tailer tu...suka2 hati pulak buat macam tu kan. jgn marah2, masa dah makin dekat...nanti tention naik ker muka pulak

  7. ... on December 8, 2010 at 11:11 AM  
  8. Unknown said...

    ala..keciannya..sabar eh..

  9. ... on December 8, 2010 at 12:15 PM  
  10. cinta said...

    tgh xde mood nak marah.. huhu.. marah pun ada mood kan.. hehe.. harap2 sume ok la.. kdg2 org rasa benda tu remeh.. tp bagi kita yg nak jd pengantin ni tersangat la besar, lebih2 lg melibatkan baju pengantin.. aduhhhh...

    bak kata en.kanda.. redha je la syg.. syg pakai apa2 pun abg syg!.. sejukkk hatii!!

  11. ... on December 8, 2010 at 1:48 PM  
  12. Unknown said...

    wah..memang sejuk hati kalo dengar mcam tu..hhehe

  13. ... on December 9, 2010 at 12:24 PM