Seperti yang aku penah bgtau dulu... majlis aku takde sanding2 tapi aku nak gak pakai baju pengantin so aku tetap sewa baju n makeup pengantin..

dan aku tak dapat pakai baju pengantin idaman aku.. huhuhu.. kalau la kawin tu boleh buat majlis 2,3 kali mau gak aku tempah baju dari sekarang.. hahaha

makeup ok la.. aku malas nak complain lebih2.. kwn2 kata cantik pun cukuplah.. tapi bg aku, still tak ok.. haha, cerewetkah aku? kuang kuang..

meh aku serikan dgn gambar masa majlis aku hari tu k..

sila abaikan aku yg agak comel iteww.. haha.. ni review baju nikah aku.. chiffon silk tampal dgn lace labuci, lining dgn kain satin silk..

bunga tangan handmade by thebunga.blogspot.com

ni review makeup aku.. yg gold tu masa kat umah aku.. yg color torqoise tu kat umah en.kanda.. aku xde gmbar masa majlis sbb jurukamera xde.. (last minute dia cancel amik gmbar sbb sakit.. sgt tension k sbb xde org amik gmbar masa majlis en.kanda..)

so aku akan review majlis bertandang kalau aku dapat gmbar dari kamera abg ngah nanti.. hopefully ada gmbar yg cantik..

yg ni gambar baju masa majlis umah aku.. sangat kuning kan.. =) tp still rasa ralat tak dapat baju mcm yg aku inginkan tu.. gmbar en.kanda dr sisi je la yer.. xleh glamer2.. haha..

ok nnti sambung part 4: penyeri majlis saya.. =)



This entry was posted on Saturday, December 25, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comments:

    deedots said...

    baju cantik! tempah di seremban di mana ye?

  1. ... on January 3, 2011 at 2:59 AM  
  2. Ann Ishak said...

    baru raja sehari dah nampak macam raja pulak hihihiih

  3. ... on January 12, 2011 at 1:44 AM  
  4. Liyana said...

    xpe.. sume dh selamat kan. kdg2 gambar dari yg bukan OP pun cantik jgk.. ;)

  5. ... on January 21, 2011 at 4:10 PM  
  6. cinta said...

    sorry lmbt reply komen.. mood sgt malas utk ber'blogging' hahah..

    dodot: baju tempah kat cathy fashion kat dataran senawang.. harga mmg quite mahal la.. tp nasibla ok.. tp make sure u minta balance kain.. i rasa rugi sbb byk balance kain lace tu lg tp i xminta sbb bukan i yg amik baju nikah time tu.. huhuhu (baru cdg nk wat tmpal kat veil ke.. mcm rajin..)

    ann: raja dh tak jadi raja dh ni.. baju jer yg kuning.. tp best gak baju kawin color gold2 ni.. dlm gmbar meriah.. hehe

    liyana: save budget la.. xpela.. asalkn dpt g outdoor masa kenduri belah pompuan hari tu.. =)

  7. ... on January 23, 2011 at 11:30 AM  
  8. Aisyah Lee said...

    cantik baju..^,^

  9. ... on November 20, 2011 at 1:27 PM