Alhamdulillah, ada gak kelapangan masa nak update blog.. sume dah settle.. majlis kat umah en.kanda, pun dah selesai.. skrg kami dah mula sibuk nak uruskan kehidupan berkeluarga pula.. nak planning masa depan ni.. nak menyesuaikan diri dgn status baru..

ada byk perkara yang aku ralat masa uruskan majlis kawin tapi ada juga yg aku sgt gembira tapi paling bersyukur sekali aku dah jadi isteri bagi lelaki yang aku sgt2 cintai.. alhamdulillah..

sekali lafaz jer aku sah menjadi milik suami tersayang.. aduhh, lega rasanya..

ni aku nak letak gmbar hantaran aku yang tak seberapa tapi aku gubah sendiri dgn bantuan akak2.. so sentimental value tu mmg 100% percent..

aku guna sangkar sebagai tema hantaran aku tp aku pun gunakan bakul utk lengkapkan 11dulang hantaran.. tema color hantaran aku ialah gold+cream+hijau..

1) sirih junjung
2) coklat choclair n handmade chocolate (tabur kat bhgn bwh tapak tu)
3) jam tangan, dompet n tali pinggang
4) set toiletries garnier
5) bunga rampai dlm sangkar burung kecik
6) buku2 panduan n motivasi rumahtangga
7) kek pengantin
8) kain satin coklat (special utk baju raya thn dpn ni)
9) kemeja n seluar slack
10) buah-buahan
11) tuala

aku suka sgt dgn hantaran aku.. haha.. ok.. sape yg nak sewa bantal alas hantaran aku? sume ada 10biji.. 3biji bantal saiz kecil.. n 7biji lagi saiz besar.. mcm dlm gmbr tu la.. aku guna kekabu.. kalo ada yg nk sewa just inbox k.. nnti aku letak harga berapa? ermmm.. sangkar tu ada yg nak sewa tak? sangkar besi.. ada 2 sangkar kecil n 4 sangkar saiz besar..

daa... nnti aku bg review lain pula..



This entry was posted on Tuesday, December 21, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: