Malam sebelum majlis aku kena migrain.. aduhh, kepala mmg dah sakit sgt dah ni.. so aku masuk tido awal.. dgn sirih junjung yg belum gubah ni.. dgn hantaran yang masih belum siap sepenuhnya.. aku dah tak larat sgt2..

bunga telur pun belum isi telur lagi..

esok majlis start pkul 10pagi.. aduhhh..

nasibla ada anak2 sedara n akak2 yang bersengkang mata siapkan semuanya.. betul2 menghargai jasa baik korang tau..

niece n nephew support cendol yg sgt best utk wedding aku.. suka sgt tau walaupun tak dapat nak merasa mkn cendol sbb pengantin tersangatla sibuk keesokkannya.. sibuk nak bergambar je.. hikhik..

aduhhh... bunga telur dip yg aku buat, aku xde amik gmbar.. ralat giler... tengok kat album op pun xde.. aduhh. ni pun tension gak.. yg aku bayar ko g amik gmbar aku la.. yg ko g amik gmbar en.kanda byk2 tu nape? huhuhuuhu.. paannnggg skit kan... haha..

eh eh.. mak andam dah sampai.. kejap kejap yer kak.. dgn kain batik ni cpt tukar baju.. haha..

makeup dah siap, pengantin lelaki belum sampai.. tok kadi dah tunggu kat khemah bawah..

huhuhu..
cantik tak aku? hahah.. sgt comel la.. hikhik..

eh, nak duk dpn la.. nak duk kat pelamin mini yg wat sendiri tu.. eh, xpayah xpayah, tunggu sampai tok kadi masuk bilik.. aduhhh, planning terus lari.. mood dah rasa celaru ni..

xdpt gak aku duduk kat bantal nikah yg aku jahit sendiri tu.. aduhhhh..

alhamdulillah.. sekali lafaz je aku dah jadi seorang isteri.. aminn.. semoga semua dipermudahkan..


apsal lak entry aku dah jd mcm isi2 penting je ni.. haha.. ni kes malas menaip panjang2 la ni.. lallalala...



This entry was posted on Tuesday, December 21, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

    cik fiza said...

    cantiknya pengantin baru :)

  1. ... on December 22, 2010 at 3:37 PM  
  2. Ann Ishak said...

    selamat pengantin baru...salam kenal

  3. ... on January 12, 2011 at 1:41 AM